Professzionális HR szolgáltatások Kis-és középvállalkozások számára

Teljes körű HR megoldások – Adminisztrációtól a szervezetfejlesztésig

Elkötelezettek vagyunk az ügyfelek és a munkatársak kiváló kiszolgálása és a cég növekedése iránt

Misszióm, hogy a kis-és középvállalkozásokat támogassuk csapatommal a HR folyamataikban, hatékonyan és a legjobb tudásunk szerint.

Hiszünk abban, hogy a HR egy szakma és ezt a feladatot a legjobb, ha képzett szakember végzi. A HR fejlődése az egész szervezetre hatással tud lenni, minden terület összefügg a többivel.

Bemutatkozás

Örömmel mutatom be Önnek HR szolgáltatásainkat amelyeket több mint 25 év szakmai tapasztalattal és szenvedéllyel nyújtok. 

Széleskörű tudásom és tapasztalatom révén biztosítottam hatékony HR megoldásokat kisvállalkozástól nagyvállalatig

Számomra az eredményesség és a gyorsaság nem csupán elvárások, hanem alapelvek. 

Legyen szó akár a teljes HR tevékenység átvállalásáról, akár specifikus részfeladatok ellátásáról, mindig arra törekszem, hogy kiemelkedő testreszabott megoldásokat kínáljak. 

Az Ön vállalkozásának is segítünk elérni a kitűzött célokat, miközben a HR folyamatait zökkenőmentesen és eredményorientáltan kezeljük. 

Diplomámat személyügyi szervező szakirányon végeztem. TB ügyintéző és Bérszámfejtési referens, Humán kontrolling, Dashboard BI fejlesztő, Business Coach, Business Masterclass és Szervezetfejlesztő képzéseket végeztem el és a gyakorlatban a megszerzett tudást  napi szinten használom. 

Várom a lehetőséget, hogy együtt dolgozhassunk!

Minden új ügyfelem részére 30 perces ingyenes HR audit konzultációt ajánlok fel.

 Bozsák Nóra – virtualisHr alapító – HR szakember